wtorek, 29 kwietnia 2014

Kosmetyczne porady i triki 

Przeglądając  vlogi kosmetyczne (których mamy w Polsce chyba trzy tysiące dziewięćset) zauważyłam, że nie pojawiły się tam triki kosmetyczne, które stosuję od lat.  Jestem w wieku, który przyprawić może o zmarszczki (ze strachu przed zmarszczkami wokół oczu J  dlatego mam już troszkę cennych doświadczeń. Być może ktoś o tych trikach już wspomniał, ale nie jestem w stanie sprawdzić tego, zbyt wiele jest  ugodowych kanałów.
Proponuję mój mini test kosmetyczny pół żartem pół serio.
 1.Jak sprawić , by usta były pięknie nawilżone?
a.       Kupić super luksusowy balsam
b.      Kupić najtańszą pomadkę ochronną , bo wszystkie działają podobnie
c.       Nie używać matowych szminek, bo przesuszają skórę
Teraz na poważnie- żadna odpowiedź nie jest prawdziwa. Nie polecam najtańszych pomadek 2-4 zł, co zawierają  coś czego nie chcemy mieć na ustach i co powinno być zabronione, a nie jest, bo mamy deficyt etyki w biznesie. Jaka jest moja recepta?  Każdego wieczoru przed snem nakładam pomadkę ochronną Nivea lub Bebe . Mam też Tisane, ale z woskiem pszczelim trzeba uważać,bo nie wiemy czy jest z dobrego źródła. Nie ma sensu kupować drogiego balsamu do ust z czymś tam, za 20 czy więcej złotych. Wystarczy  raz na dwa tygodnie nałożyć miód na usta na 20 min, zmyć i posmarować pomadką ochronna.  
2.  Jak szybko odtłuścić paznokcie przed malowaniem lakierem kosmetycznym
a. Użyć zmywacza do paznokci
b. posmarować sokiem z cytryny
Odpowiedź b. jest prawidłowa jak dla mnie, bo zmywacz nie jest obojętny dla naszych paznokci.
3. Jaki balsam do ciała jest najlepszy
a. oliwa z oliwek
b. olej lniany
Oczywiście można kupić drogi balsam, szybko się wchłonie,  ładnie pachnie  itd.  Jednak czy nie lepiej posmarować się olejem bez konserwantów i pochodnych ropy? Uważajcie tylko na żółtą pościel. J))
4. Jaki jest sposób na piękne rzęsy i powieki
Sama się zastanawiam. Pewne jest to, że katowanie ich  codziennie tuszem może je znacznie obciążyć i osłabić.  Lubię smarować sobie okolice oczu olejem lnianym, ale tylko trochę pod łukiem brwiowym i i tam, gdzie mam sińce, czyli nie bezpośrednio na dolnej powiece(!) Polecam, szczególnie nastolatkom, tusz, a właściwie żel bezbarwny Miss Sporty. Rzęsy nie wyglądają w nim jak posklejane, a można je ładnie
podkreślić.

 Jeśli mi się coś jeszcze przypomni, to napiszę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz