środa, 18 marca 2015

Ulubione kanały na You Tube - cz.1

Co lubię na you tubje  Toplista


   Ponad rok temu zaczęłam oglądać vlogi na You Tube. Wcześniej youtubowe kanały kojarzyły mi się wyłącznie z mało zabawnymi filmikami. Okazało się, że jednak YT  jest bardzo edukacyjnym olbrzymem Internetu.
Na pierwszy rzut poszły kanały kosmetyczne. Musze przyznać, ze wciągnęła mnie ta zabawa.  W krótkim czasie dowiedziałam się sporo na temat kosmetyków, ich zastosowaniu, sztuce makijażu. Moje umiejętności wykonywania make-upu wyraźnie wzrosły. Najbardziej więc cenie knały yt za aspekt edukacyjny. Nie lubię za to bardzo amatorskich filmów, ale nie w znaczeniu sprzętu do nagrywania, ale poziomu wiedzy. Przykład: oglądam na jednym z kanałów tag: ulubieńcy kosmetyczni i słyszę coś takiego : „Uwielbiam ten żel pod prysznic, bo pięknie pachnie i dobrze się pieni” I na tym koniec recenzji… Tak można było opisać kosmetyk 20 lat temu, ale teraz, przy naszym stanie wiedzy o składach kosmetyków to jest totalna amatorszczyzna. Szczególnie, ze prezentowany przez tę vlogerkę żel to taki typowy drogeryjny SLS-siak.
Stworzyłam topliste, choć muszę przyznać, że trudno było ustawić kanały  w kolejności.

Kosmetyczne:
Bardziej profesjonalnych rad co do pielęgnacji cery nie znalazłam na żadnym innym kanale. Polecam wszystkim :)
Pierwsza estetka polskiego YT. Wyfrunęła nam do USA. Miło się jej słucha i zawsze ma coś konkretnego do przekazania.
Urocza makijażystka, profesjonalistka
Jula to sam wdzięk, przesympatyczna dziewczyna, nie zanudza mnie nigdy
Ciekawa osobowość +wiedza o naturalnych sposobach pielegnacji
6. FoodDrugAndCosmetics
https://youtu.be/y5cULAe1s-I
To żywioł nie dziewczyna, ma w sobie mnóstwo energii.. i wiedzy fachowej z zakresu chemii kosmetycznej czy jak to tam
Skrupulatnie przygotowuje vlogi, regularnie wstawia filmiki i da się lubić ;)
8. Michał Domański
https://youtu.be/xlMAkUr0Ql8
Pokazuje jak zrobić sobie w domu pastę do zębów, naturalne kosmetyki itd.


1 komentarz: