sobota, 14 lutego 2015

Wiersze o miłości


Dzień dziś zakochany, więc życzę miłości z wzajemnością i jak to filolog także miłości ze zrozumieniem. 
A skoro jest miłosna okazja, cytuję moje stare i nowe własne wiersze:


wiersz nieczysty

tak jak zawsze dokończ mi wiersz
wtulony we mnie po brzeg po wers
na szklance do połowy pełnej
zostawiam ślad twoich ust
i zapach nie myślałam że tak lekko
wiersz przerwie mi myślenie


MMA

Miłość to sztuka walki
Ze sobą.
dobry z ciebie zawodnik w pierwszej rundzie
 przykuwasz uśmiech
celujesz w marzenia
ciekawa kombinacja reguł
dobry kontakt wzrokowy
nie współgrające jednak nasze motywy walki
zbyt blisko byłam by walczyć po twojemu

i wiem że gdy sprowadzasz mnie do parteru chcesz tylko całować
wygrać na chwilę
nie dajesz szansy na powstanie

związku

 Wymowa

MIŁOŚĆ  to w nagłosie i wygłosie jedna pieszczota:
 duotrans-literacja jak zaklęcie
zespalające  w empatii
gdzie samogłosek już  nie ma
 jak samobłądzenia
wystarczy jedna
w s p ó ł g ł o s k a


Katarzyna Hada

1 komentarz: