poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Fenomen gwiazd You Tube

hej 😊 jako jedna z wielu uzależnionych od you tube podzielę się z wami kilkoma refleksjami o kanałach popularnych w sieci.Jak to się dzieje że niektóre kanały cieszą się ogromną popularnością. Na mojej topliście jest tylko kilka masowo uwielbianych.
Fenomen Szusz i Karoliny ze Stylizacji
O ile jeszcze potworek czerwona szminka czyli Ewa to przykład charyzmatycznej you tuberki która zapracowala na sukces o tyle ciekawy jest przypadek Karoliny i Szusz. Nie to że nie zasłużyły na sukces,ale zastanawiające jest ze żadna nie jest ani super piękna ani charyzmatyczna. Szybko przestałam zaglądać na ich kanały bo nie mogłam juz niczego się nauczyć. Wymiar edukacyjny niestety nie stanowi gwarancji popularności kanału ani bloga.Innym kanałem,który szybko zyskał popularność jest ten założony przez Boogie (Boogie Silver)próbowałam oglądać jej filmiki bo dziewczyna zaraża optymizmem i świetnie wypada przed kamerą.Niestety merytoryczna strona nie przejawia jak dla mnie wartości w sensie edukacyjnym. Boogie jest dobrym przykładem tego jak można przyciągnąć wielu widzów. Youtuberka zaczęła nagrywać coraz więcej vlogów czyli czegoś w rodzaju auto reportaży.Jej popularność jeszcze wzrosła. To pokazuje jak duże jest zapotrzebowanie na "seriale" internetowe. Vlogerzy pokazują swoją prywatność i codzienność,co widocznie jest atrakcyjne dla wielu internautów. Czysta rozrywka dla jednych nudna a dla całej rzeszy podgladaczy interesująca 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz