środa, 20 lipca 2016

Jak schudnąć? Moje sposoby, rady przydatne dla osób z grupą krwi 0

Kochanego ciałka nigdy nie za wiele...


Dziś podzielę się z wami swoimi doświadczeniami .
Był czas, kiedy nie mogłam schudnąć, chociaż nie miałam jeszcze wyraźnej nadwagi, ale ważyłam 56kg/161cm, a tłuszczyk odkładał się głównie na łydkach i brzuchu. Czułam się jak słoń, nieprzywykła do żadnych ćwiczeń i zmagająca się z problemami jelitowymi(kolki, zaparcia.). Obecnie ważę 50 kg i wolałabym więcej, ale to już inny temat, bo mam IBS ;)

Co się u mnie sprawdziło:
  1. Zielona herbata-nie dla każdego, mi akurat służy, pomaga w trawieniu
  2. Czerwona herbata – też nie wszyscy mogą ją pić, jeśli tak, to jedna szklanka dziennie
  3. Kawa dobra sprawa,( ale tylko mielona!)- zmniejsza apetyt, ale nie pić kilku dziennie
  4. Yerba mate, napar najlepszy latem, który zawsze zmniejsza apetyt i uczucie pragnienia
  5. 5. woda z cytryną- codziennie przed śniadaniem,( latem również z solą)
    6. ograniczenie, zmiana pieczywa na żytnie i orkiszowe, ewentualnie domowej roboty, ale najlepiej taki parodniowy. Najlepiej jeść tylko jeden posiłek dziennie z pieczywem
    7. Więcej posiłków niż dotychczas, (nie musi być aż 5)
    1. Codziennie błonnik- i tu zależy jaki się toleruje najlepiej, ja lubię otręby żytnie i babkę płesznik, a na śniadanie łatwo najeść się na długo owsianką
    2. Siemię lniane gdy ssie w żołądku, ale nie codziennie
    1. Gimnastyka przy ulubionej muzyce, a jeszcze lepiej połączenie tego z tańcem
    2. Niesłodzenie herbat i napojów
    3. Sokiem z cytryny skrapiamy tłuste potrawy, makrelę, sałatki
    4. nie unikamy tłuszczu tylko słodyczy
    5. Jemy powoli!
    6. Pamiętam z czasów studenckich, jak były chłopak powiedział że mam za szerokie biodra, teraz kazałabym mu spadać na bambus. Jak się nie podoba, to do widzenia :)

5 komentarzy:

  1. W moim przypadku zadziałało jeszcze wprowadzenie koktajli owocowo-warzywnych i zamiana chleba na wafle ryżowe :)
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koktajle super sprawa, ale waflami ryżowymi to trudno się najeść ;)

      Usuń
  2. Ja ostatnio w 2 miesiące schudłam aż 8 kg, no, prawie 9. A nic szczególnego nie robiłam, po prostu nie jadłam nic słodkiego, nawet nauczyłam się pić herbatkę bez cukru ;) A teraz nawet, gdy już nie chcę chudnąć, to nie mam ochoty na łakocie ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zrzuciłem 5 kg w poltora tygodnia... kilkanascie km na rowerze dziennie

    OdpowiedzUsuń